Bij het zoeken naar de ideale persoon ondervinden we vaak problemen bij het combineren van aandachtig luisteren, het interpreteren van lichaamstaal en het noteren van alle doorgegeven communicatie.
Dit kan ervoor zorgen dat bepaalde informatie niet goed wordt opgenomen, wat kan leiden tot verkeerde keuzes bij het selecteren en aanwerven van het juiste personeel.
Met SalesNote kun je vooraf alle relevante informatie die je dient te achterhalen noteren, waarna alle beantwoorde vragen automatisch worden ingevuld. Hierdoor kun je extra aandacht besteden aan de bijkomende communicatie.
In sectoren zoals de zorg is er vaak een hoge werkdruk, waardoor officiële documenten en logboeken pas achteraf worden aangevuld. Dit kan de precisie van de dossiers beïnvloeden en de zorgkwaliteit verminderen.
Met SalesNote wordt alle relevante informatie tijdig en accuraat vastgelegd door middel van een korte bespreking na elke patiënt.
Een van de belangrijkste aspecten binnen de customer journey is de zorg voor eventuele noden binnen de verkoop. Een tevreden klant keert sneller terug dan een ontevreden klant, dat is zeker. Maar hoe kun je diezelfde klant tevreden houden?
SalesNote luistert samen met jou naar de noden van de klant. Zo kun je perfect aftoetsen of je alle noden correct hebt geïnterpreteerd. Ook kun je herbekijken wat de klant precies van jou verwacht en inschatten hoe groot de verkoopkansen zijn na het verstrekken van customer support.
Binnen ‘Sales’ is de klant koning en staan zijn of haar noden altijd centraal. Toch zijn verkopers vaak met allerlei andere zaken bezig, waardoor ze kleine details vergeten die van belang kunnen zijn voor de klant en het koopgedrag kunnen beïnvloeden.
Door SalesNote in te zetten, kan de salesmedewerker precies bijhouden wat de klant in het gesprek heeft vermeld, wat de verkoop uiteindelijk kan verhogen.
Bij verzekeringen komen vaak schadegevallen aan bod. Om dit proces binnen bank- en verzekeringssectoren zo optimaal mogelijk te laten verlopen, wordt SalesNote ingezet om gesprekken correct te notuleren en relevante vragen te benadrukken.
Dit blijkt effectief te zijn voor de klanttevredenheid. Ook werknemers voelen zich meer gesteund bij het uitvoeren van hun taken, aangezien SalesNote hen aanzienlijk ontlast van administratieve lasten.
In een callcenter worden telefoongesprekken vaak geëvalueerd om verdere coaching te bieden. Wat men vaak vergeet, is dat het herbeluisteren van deze telefoongesprekken veel tijd kost en dat de voorgaande context hierbij relevant kan zijn.
Door SalesNote in te zetten, kan men bij een slechte evaluatie de opgemaakte samenvatting naar leidinggevenden versturen, waardoor er veel sneller kan worden ingespeeld op de nodige coaching en men zich meer kan focussen op de essentie.
Dit zorgt voor een betere service voor uw cliënteel, aangezien zij kwaliteitsvoller worden geholpen, en voor uw personeel, dat sneller zal groeien in zijn of haar carrière.
In projectmanagement is het cruciaal om het overzicht te behouden. Alle informatie die tijdens meetings wordt gedeeld, moet nauwkeurig worden vastgelegd om geen enkel detail over het hoofd te zien en de uitvoering soepel te laten verlopen.
Met SalesNote wordt alle informatie automatisch gebundeld en omgezet in To-Do’s met duidelijke deadlines en taaktoewijzingen. Hierdoor blijf je continu op de hoogte van wat er is besproken, wat er moet gebeuren, tegen wanneer en door wie.
Boek een call
Boek een call
Boek een call
Boek een call